Neko je rekao da treba kompresore staviti, slazem se. Ali to ce braca romi i dokoni da pokradu i uniste ocas posla, ja sam kupio u dekatlonu samolepljive flekice i mali pumpu koju nosim u torbici za svaki slucaj. A ako nije busna moze se pedaliti do pumpe ili bic servisa.
Smatram da bi povogom ovog pitanja trebalo iskoristiti sav naucno-tehnoloski potencijal koji Novi Sad ima i eventualno da se izdvoje dodatna sredstva za unapredjenje i modernizaciju ovog projekta.
Radi detaljnije analize i preciznije statistike brojaci bi sa biciklama trebali da komuniciraju na principu klijent-server. Znaci da se tu implementira IoT - Internet of things. Svaka bicikla da dobije svoju IPv6 i MAC adresu.
Takodje, ovo je idealna prilika da se na FTN-u uvede, pored postojecih mnogbojnih, jos jedan ili vise smerova koji bi se iskljucivo bavili monitoringom biciklistickog saobracaja.
Ujedno, potrebno bi bilo i da se razmotri o bezbednosnoj upotrebi same bicikle tj. da se uvedu odredjene sigurnosne polise i najbtinija stavka da se uvede obavezno kaznjavanje biciklista koji krse te sigurnosne polise koje bi se trebalo zakonom regulisati i sprovoditi.
A zašto opet raskopavate taze uređen ulaz u Limanski park kod mosta?
Zbog jarbola i za.ebancija? Koliko to đubre košta i čemu služi?
Nemamo puteve, kanalizaciju, struja žmiga, ali šarena laža je najbitnija, kad nam dođu "Novosađani iz drugih krajeva Srbije" na miting da zinu i kažu VAAAU, velegrad...
Ne znam sta je gore, kad bace pare na nesto nepotrebno, a uz to i ne radi ili na potrebno, a isto ne radi. Mislim na pesacke prelaze sa svetiljkama na solarnu energiju. Nisu ni godinu dana docekale, pocupane su iz asfalta. I dok su radile nisu imale svrhu jer mnoge vozace nije briga. Nama koji postujemo propise treba samo dobro nafarban pesacki prelaz, jedna obicna, bela, nestedljiva (!) sijalica i da se sklone taksisti sa prelaza, kao i te skalamerije za hvatanje suncevog zracenja, od kojih se ne vide ljudi koji cekaju da predju.
Kada nesto postavite treba da radi, na keju brojac ne radi
pet meseci.Sta je sa kompresorom kod ulaska na Strand
zasto ne radi.Po meni biciklistima su potrebniji kompresori
za pumpanje guma nego brojaci.Svaka stanica za gradske
bicikle treba da ima kompresor plus na desetine kompresora
po celom gradu.
ZA...EBAVATE NAS!?! 7,5 miliona? Koji je benefit, koja korist od prethodno kupljenih? Pa niste bre jednu ulicu u gradu asfaltirali! Niste jednu novu biciklističku stazu napravili! Samo ste uspeli da razvalite i pokvarite postojeće!
Čak i ono što je bilo predviđeno starim GUPom niste razumeli ili ste promenili za potrebe svojih "investitora"!
Aaaa..... lopine!
U današnje vreme,kada nam fali lepih uređenih trotoara,parking mesta,parkova,zelenila u stambenim kvartovima,kada je grad sav u prašini i smogu oni pričaju o brojaču biciklova,pa dokle više Novi Sade?
Zašto bacamo pare? Ima ko broji u glavu. Samo treba da spojimo broj vozila sa brojem putnika, broj putnika sa određenim mestima i određena mesta sa određenim registracijama. Sve ostalo je na doktorskim studijama.
Kome ta informacija koristi? Možda malo da okrpite asfalt po N. naselju, provozajte se ponekad da ustanovite šta bi možda mogli biti prioriteti stanovnika i posao od kojeg i neko drugi može da ima koristi.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Spremljeno 7,5 miliona dinara za nove brojače vozila i bicikala na novosadskim ulicama
Autor: 021.rs
Novi Sad
•18.02.2022.
•18:37 > 18:35
Komentari 28
002211
Bojan
Biciklama? Prvo dečko da naučiš pravilno da koristiš slova i reči, pa se onda loži na tehnološki potencijal.
bora
bicikliste.
telep
G pen
Marko
Gvozden
E boze
Mile
Zole
BulevarEvrope
Radi detaljnije analize i preciznije statistike brojaci bi sa biciklama trebali da komuniciraju na principu klijent-server. Znaci da se tu implementira IoT - Internet of things. Svaka bicikla da dobije svoju IPv6 i MAC adresu.
Takodje, ovo je idealna prilika da se na FTN-u uvede, pored postojecih mnogbojnih, jos jedan ili vise smerova koji bi se iskljucivo bavili monitoringom biciklistickog saobracaja.
Ujedno, potrebno bi bilo i da se razmotri o bezbednosnoj upotrebi same bicikle tj. da se uvedu odredjene sigurnosne polise i najbtinija stavka da se uvede obavezno kaznjavanje biciklista koji krse te sigurnosne polise koje bi se trebalo zakonom regulisati i sprovoditi.
Liman 3
Zbog jarbola i za.ebancija? Koliko to đubre košta i čemu služi?
Nemamo puteve, kanalizaciju, struja žmiga, ali šarena laža je najbitnija, kad nam dođu "Novosađani iz drugih krajeva Srbije" na miting da zinu i kažu VAAAU, velegrad...
Slucaj
bora
pet meseci.Sta je sa kompresorom kod ulaska na Strand
zasto ne radi.Po meni biciklistima su potrebniji kompresori
za pumpanje guma nego brojaci.Svaka stanica za gradske
bicikle treba da ima kompresor plus na desetine kompresora
po celom gradu.
Odbranimo Sodros
Logi
Musaši
tako treba
saša
3. April!
Čak i ono što je bilo predviđeno starim GUPom niste razumeli ili ste promenili za potrebe svojih "investitora"!
Aaaa..... lopine!
Omg
Rotkvarija
Bivsi Ns
Podbarčanka
Dr mr
Dejan
Mile rent-a mozak
Liu
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H